Bloggfix och musikmys

Efter att jag vaknat ur min vaccionationskoma och pappa gett mig sin kur med en blandning av treo och Ipren (testa inte detta hemma) blev jag helpigg, sprang till affären för att handla och när jag kom tillbaka var jag helvild och nästan lite för pigg! Vi började mecka med LP-skivor och min nya header. Visst är den fin? Pappa har stått för alla gamla skivor och jag håller min älskling Jimi Hendrix skiva Cry of love i handen.

Jag började fibbla med hela bloggen för att jag ett ansiktslyft, tycker det blev skitsnyggt! Jag håller just nu på och fixa, med hjälp av blogg.se och deras blogghjälp, lite mer ändringar så det blir ännu finare! Ju mer jag försöker förstör jag bara i stilmallen med alla koder och ord, det går inte alls så bra för mig... 

Vi har lyssnat på massor av LP-skivor samt pappas Spotify-playlist. Han gjorde den för att jag skulle "lära mig", som om jag inte lärt mig nog? Skämtosido, den är faktiskt riktigt bra. Här är några favoriter:

Steve Miller Band - Abracadabra
The Doobie Brothers - Long train runnin'
Paul Revere & The Raiders - Kicks
Tommy James & The Shondells - Hanky panky
(Pappa berättade precis att Tommy James & THe Shondells tackade nej till Woodstock på grund av att deras agent framförde giget som "att spela på en grisfarmares åker" och självklart ville de inte det)
The Doors - Love her madly


Så här grumpen såg jag ut när jag tog på mig tjockjackan och gick ut



Kommentarer
Postat av: Vedran

Riktigt snygg header!

2009-12-17 @ 06:43:41
Postat av: christinaloves

Ofta du går upp så tidigt och hinner kolla min blogg? Du underbara människa!

2009-12-17 @ 12:49:15
URL: http://christinaloves.blogg.se/
Postat av: okänd

blondinmoa?

2009-12-18 @ 01:12:20
Postat av: christinaloves

Typ inte... Vem är okänd ändå liksom?

2009-12-18 @ 16:05:54
URL: http://christinaloves.blogg.se/
Postat av: lexande

2009-12-23 @ 20:14:06
Postat av: Alexander

Doobie Brothers platta "Minute by Minute"måste du kika in. Knäcker ju "Long Train Running" med gigantiska steg...

2009-12-23 @ 20:15:19
Postat av: christinaloves

I will!!

2009-12-24 @ 10:54:30
URL: http://christinaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0