Jag vill inte åka tillbaka till Ikea...

Lördagen spenderades på IKEA. I fem timmar... Att tillägga är även att jag har varit där i stort sett tre helger i rad nu. Jag höll på att få nippran men allt löste sig till slut och kvälen blev ju lyckad. Vedran var besviken att han bara fick köpt en säng men jag är glad att i alla fall någonting inhandlades. I söndags tog vi det superlugnt, sov länge och gick sedan ner till Strand för att kolla julmarknaden. Detta var dock en flopp! Var det second hand eler nytt? Inte vet jag i alla fall. Efter det gick vi ända till Mellqvist i dimman och satt där och myste. Det var en jättemysig första advent och speciellt på Mellqvist var det väldigt julpysslat med stjärnor, glitter och julmusik á la Dolly Parton sjunger jullåtar. Underbart!








Omysigt första advent-väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0