Vaccinationsbiverkningar och LP-skivor

Usch och fy för hur dåligt jag mår. Jag slutade jobbet runt halv tre och åkte direkt, raka vägen, hem och la mig i min säng. Jag kände hur huvudvärken började komma när jag satt och skrev kontrakt på jobbet. Förresten fick julklapp från jobbet, det tyckte jag var jättegulligt då jag endast har jobbat några veckor!

Väl hemma sov jag i cirka tre timmar och började yla och dona när pappa kom hem (väldigt glad eftersom han precis blivit frisk en förkylning) och meckade i köket med pannkakor! Dessvärre kunde jag inte komma ut för att det kändes som mitt huvud skulle sprängas och jag knappt kunde ställa mig upp. Men men... Efter en ipren, en treo och massor av äppelmos mår jag faktiskt mycket bätre.

Jag har en idé för att modifiera min blogg lite vlket gjorde att pappa tog fram sina gamla LP-singlar och glatt började visa mig. Han har allt ifrån Jimi Hendrix till the Kinks.






Foto: Pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0