Jag tycker inte om statistik

Ännu en dag av pluggande, pluggande och massor mer pluggande. Vi satt på Studenpalatset och sedan var vi i skolan. Jag vet snart inte om jag kan ta in mer angående korrelation, samband av variabler och centralmått... Efter pluggandet var jag och mamma på stan och köpte lite fina saker. Nu ska jag och pappa ta det lugnt, jag har lovat mig själv en pluggfri kväll, och titta på dokumentärerna från Beatlesboxen! Lovely!

Jag längtar tills denna parad av plugg och tentaångest är över... Då ska jag ta det lugnt och NJUTA av att inte behöva känna ångest när man gör någonting annat än att läsa Vejde eller Bryman.

Jag har precis bytt ringsignal till Shotgun - Jr. Walker & The All Stars som är helt underbar! Min förra ringsignal som jag hade var Move on up - Curtis Mayfield och jag skulle vilja hävda att denna låt är helt förstörd för mig för varje gång jag hör den känner jag den där paniken "Var är min mobil?" och "Skynda du måste svara". Vi får se hur lång tid det tar innan denna härliga låt är förstörd den med...

Mest lyssnad låt idag: Angel - Jimi Hendrix.
En fantastiskt bra låt som kom ut på hans sista planerade studioalbum "Cry of love" och som är ganska läskig då man tänker på att den nästan handlar om honom. Jag älskar den och kan inte sluta lyssna på den i höstmörkret!

...hittade lite tossiga bilder som varit gömda. Jag vet inte om sådana här borde vara bannlysta?!





Kommentarer
Postat av: ritz

Ehhm, hallå, varför har man aldrig sett den här bilden på dig och mig mos??

appropå MOS, inser du mosighetsfaktorn på den första bilden? Den är ju totaaal. haha! Mys mys :)

2009-11-14 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0