Någon sa till mig

Jag har blivit helt förälskad i en låt igen. Det är bland det bästa som finns, att bara älska en låt och lyssna på den om och om igen utan att tröttna. Jag tror att en persons kärlek till musik liknar den kärlekstyp man är allmänt. Jag blir känslig när jag hör musik jag tycker om, kan lyssna på låtar om och om igen utan att tröttna och jag är aldrig otrogen mot de band jag älskar! Well... Just nu är jag förälskad i denna låt, som för övrigt var med i den oväntat fina film jag såg på bio häromdagen (500) Days of Summer. Enligt Google Translate betyder quelqu'un m'a dit på svenska Någon sa till mig.


 

Carla Bruni är för övrigt gift med Frankrikes president Nicolas Sarkozy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0