8 dagar & 19 minuter kvar

Det är nog ändå en bra dag idag, nu har äntligen solen tittat fram också. Jag har varit ute i Huddinge för intervju inför mitt jobb på en förskola där, det kändes väldigt bra. Sedan åt pappa och jag lunch och nu sitter jag med plugget som vanligt. Snart bara en vecka kvar, jag räknar ner... Ikväll ska vi till Mosebacke för att kolla in en Rolling Stones tribute-kväll med massor av band! Ska bli skönt att tänka på annat än Högskoleprovet. Igår träffade jag världens bästa Sara och vi satt på Judit & Bertil och drinkade, det blev några timmar... Var väldigt mysigt!

Har lyssnat på den här roliga låten som när den kom på Harry B James i lördags jag och Tove ingsåg att vi kände igen från Sex and the City the movie. Tja, man undrar om vi verkligen passade in där ändå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0