Äntligen!

Provet är äntligen över! Tänk vilken lycka att den resan är slut ändå. Det var en lång dag igår... Efter alla prov åkte jag hem och sov sött i min nybäddade säng i en timme. Efter det åkte pappa och jag till Köket på Gondolen och åt middag med en drink i baren efteråt. Riktigt mysigt! Efter Gondolen gick jag till Högbergs och mötte upp min hemkomna fransyska Sofie och Totten. Vi satt och firade på Högbergs till klockan tolv och efter det mötte vi upp Sirren och åkte till Berns där även Hugo och Markus (som åkte hem senare på grund av jobb) var! En riktigt rolig kväll. Idag är det sol och jag ska ut och njuta av den! Imorgon börjar jag på mitt nya jobb ute i Huddinge, det ska bli väldigt spännande.


Pappa med grappa...


Jag är nöjd efter en underbar äppelkaka


Pappa blickar ut över Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0