Dålig dag

Alltså... Dålig dag, dåliga besked, dåligt plugg och dåligt allt? Jag satt här hemma och tänkte "lite munkar vore kanske gott" så jag styrde upp mitt sunkiga jag för att sedan vandra ner till Vi för att omsorgsfullt välja ut två äppelmunkar och därefter ett paket Mums mums. Väl vid kassan drar jag mitt kort i kortläsaren varpå det står "Kort utgånget". Jag undrar förvånat hur det kan ha blivit så och försöker igen några gånger tills kassörskan frågar om jag tittat på kortet. Och det hade jag ju inte... Så. Det blev till att bortförklara sig och gå the walk of shame därifrån. Utan munkar och ännu en tråkig upplevelse denna dag. Nu sitter jag och deppar i behov av någonting sött fastän jag kanske borde leta efter det nya kortet. Nej, det får bli en annan gång...



Kommentarer
Postat av: sara

Gumman!!! Baka en kaka! och gör lite te, titta på sex and the city, jag lovar det kommer hjälpa! puss lycka till

2010-04-07 @ 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0