Jag är hesare än hes.

Ännu en riktigt lyckad helg är över! I fredags var det Krunegård på Strand med Ballis (och senare hela Kärrtorp?) som var riktigt nice! Jag och Bella gjorde staden igår i solen och därefter jobb på Coopen. Igårkväll fick jag äntligen träffa bästa Jens som är hemma från sin långa resa! Det blev först lite vin på söder, sen lite mer... När jag vaknade i morse undrade jag vad som hände - jag skulle ju ta det lugnt! Idag har jag jobbat hela hela dagen och nu är jag hemma för att äta, sova och senare jobba imorgon igen, fast då i Huddinge. Ballis och jag har taggat hela helgen inför nästa lördag... Dum dum dum dum. Nu mat! (Titeln syftar på att jag har blivit otroligt hes efter helgen. Vad hände där? Jag var ju "frisk"! AJ AJ! Måste bli frisk tills på lördag)


Poppigt uppfräschade inför Krunegård


På söders gator med öl (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0