Nervositet

Imorgon gäller det då. Högskoleprovet 09.00! Jag kan verkligen inte förstå att jag redan är här... Men så är det och nu finns ingen återvändo! Jag har verkligen inte haft det flytet de senaste två veckorna som jag hoppades på, på grund av diverse anledningar. Men nu finns det ingenting jag kan göra åt det så det är bara att gå dit och göra sitt bästa så får det räcka så långt (eller kort) som det gör. Det värsta just nu måste ändå vara pressen man får (från vissa). Typ: Du som har pluggat så mycket borde ju verkligen få 2,0. Jo men tjena! Jag är nöjd om jag kommer över 1,0... Tack alla underbara som ringt och sms:at för att önska mig lycka till! Nu ska jag mysa med pappa innan jag går och lägger mig. Ska vara där senast 8.20 imorgon. Godnatt!


Såhär glad hoppas jag att jag är imorgon...




Kommentarer
Postat av: bella

lycka till nu!! det kommer gå så bra för dig :D

2010-04-10 @ 04:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0