Nostalgia

Eftersom jag är så känslosam har jag även svårt för att inte vara nostalgisk vid vissa tillfällen. Därför är jag otroligt nostalgisk just precis idag, den 1 april, av olika anledningar. Jag tycker att det kan vara trevligt att vara nostalgisk och den här gången handlar det inte bara om att jag kommer ihåg vad jag hade på mig utan jag minns hela känslan i kroppen, vilket är ganska ovanligt. Jag minns klart och tydligt hur otroligt lycklig jag var för exakt ett år sedan den 1 april 2009. Och då är det verkligen okej att vara det också. Det var en lycka som är svår att hitta och jag kommer alltid komma ihåg den.

Parken – Hur Känns Det Nu? & Markus Krunegård – Samma nätter väntar alla. Det är okej och vara det nu, en stund men sen är det kanske inte okej mer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0