Christinaloves favoritduetter

Jag har blivit mycket bättre under natten! Ja! Det finns hopp ändå. Det känns underbart! Har under förmiddagen (morgonen för mig) suttit och spanat in mig på massor av roliga duetter! Gud vilka roliga artister som har blandat sig egentligen. Min favorit är absolut Michael Jackson och Paul McCartneys "Say say say", vilken hit! Videon är också förvånansvärt bra. Sedan finns det lite mer stela videos som exempelvis "Don't go breaking my heart" och "Ain't no mountain high enough" som bara är sockersöt. Eros och Tinas duett är ju även den verkligen en klassiker! Den är verkligen riktigt bra och är en sådan typisk låt man sätter på när man åker bil utomlands och vill få "feeling". Jag måste även säga att "Under pressure" är grymt bra! Ett revolutionerande gitarriff i början och sedan två underbara sångare. Lyssna och njut!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0