I'm all over it

Nu är jag verkligen tillbaka i rutinerna igen, i morse gick jag upp klockan 5 och hade nästan inte sovit alls. Extremt ohärligt! Tack gode gud att jag jobbar med så underbara barn på mitt jobb så att jag glömmer att jag är trött! Tog en tupplur på sovvilan istället för att dricka kaffe på rasten, det är fint att kunna powernapa med snosande små finisar! Igår var vi och småfirade Markus som fyllde 21 år på Södra bar. Oskar Linnros spelade på Mosebacke så man fick sig en riktig teaser, jag hade verkligen velat vara där! Har dock haft en helt annan artist på hjärnan idag, Jamie Cullum, den sista låten jag lyssnade på innan jobbet idag var: "I'm all over it". HJÄLP vilken bra låt! Jag har alltid älskat Jamie och kommer alltid göra det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0