Gossip & jobb

Jag är så himla glad att denna helg äntligen är över! Det har varit jobb för hela slanten och det har varit en jobbig helg känslomässigt. Som tur är räddade Tove mig i lördags med drinkar på Berns och Isabellé mig ikväll med drinkar och Sex and the city-boxen. En perfekt medecin mot ledsna hjärtan! Jag är ledsen för bloggtorkan men så blir det när man jobbar 14-21 i fredags, 16-21 i lördags och 12-21 igår. Jag har lyssnat på ärldens bästa peppmusik - GOSSIP! Finns det mer underbar girlpower musik idag? Jag tror inte det. Jag har lyssnat ihjäl mig på hennes senaste album. Bra tips om man är nere! Imorgon blir det hårmakover hos frisören och träning på kvällen! Nya tag here I come.



Tove & Jag innan Berns i lördags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0