Man blir korkad av mörker

Vad är grejen med all snö och snökaos? Jag har varit "fast" i Rågsved i två dagar nu... Är dock väldigt skönt att slippa kollektivtrafiken. Jag undrar dock, varför är det snökaos när det ändå inte snöar över huvudtaget? Och har Sverige aldrig haft -15 grader tidigare? Jag är förvirrad! Har pluggat på för fullt igår och börjar starkt idag. Det blev en liten (stor) sovmorgon på grund av vädret... Man vill så mycket hellre ligga kvar i en varm säng.

Har börjat fila på en till playlist: Christina loves playlist I, jag brukar göra det när jag inte orkar plugga längre och tar en liten rast. Försöker att pigga upp mig med Journey – Don't Stop Believin' men går inte så bra, plugget över huvudtaget går inte så bra. Jag läste i dagens DN att man blir mer korkad av mörker och kyla... Det känns verkligen som om det ligger någonting i det!

Hittade till sist Jefferson Airplane från Woodstock med den bästa låten de gjort (Somebody to love) och några till:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0