Next stop: Ledighet


Centralbadet here we come! Jag har längtat och längtat som en galning. Imorgon blir det alla hjärtans-dag firande med pojkvän och massage. Det ska bli gudomligt om jag ska vara helt ärlig! Sedan firas pappa (som fyller 60 år idag! Grattis pappsen!) med mina syskon och respektive. Ska bli en riktigt skön dag, sen blir det jobb hela helgen inklusive fredag så det här är jag verkligen värd. Jag hade även en ångestladdad dag med kalla fötter, tvekande och förvirring så allt som inte heter plugga gör mig just nu lycklig! Vedran ska ta ut sin födelsedagspresent från mina päron vilket är en betalad Idrottsmassage så han har en behandling mer än mig. Attans! Jag var tvungen att gräva fram bikinin så än en gång: Centralbadet here we come! Jag ska njuta så jag spricker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0