This charming man

Nya dag och nya möjligheter. Mitt hår förvandlades under natten till en ljusare färg - till det bättre eller sämre vet jag inte. Jag kände mig som Heidi Montag (The Hills) när jag gick till Studentpalatset, och jag vet inte om människor tittar på mig för att jag är snygg eller för att det brinner i skallen på mig! Men men. Det ligger kanske inte i håret utan i hur man är. (Man börjar alltid med sådana här uttalanden efter en beautyimiss)

Efter floppar som gårdagens finns det nästan bara vissa personer som kan rädda mig. Tack Morrissey & The Smiths! "This charming man" från 1983 fick mig att gå ut i morse (och faktumet att jag kände mig bortkämd och som världens larvigaste människa för att mitt hår blev lite ljust)




Kommentarer
Postat av: Hot Rod

najs blogg...det bästa med att plugga hemma är att man kan dunka musik hur mkt man vill. vill du ha ny o fräsch musik...spana in http://hotrodhotmusic.blogspot.com/ bloggen växer och jag har börjat länka runt till lite folk bloggar..förutsättningen att de länkar till mig med...enjoy the music!

2010-02-18 @ 17:28:58
URL: http://hotrodhotmusic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0