Vad är hippt nu?

Jag satte på VH1 i bakgrunden för plugget och började tänka på att numera så är väl videon helt out. Eller? På mina föräldrars tid lyssnade man på radio på lördagarna för då var det tio topp-listan, sedan kom Tracks i generationen innan mig var MTV och Voxpop "the thing" men vad är det för min generation. Youtube? MTV var ju jäkligt coolt när man var liten kommer jag ihåg, sedan kom Ztv men floppade. VH1 har alltid varit kanalen för äldre hits men jag har alltid gillar VH1 mer än MTV. VH kör även lite oväntade kändisprogram med titlar som ungefär: Varför har Jennifer Lopez så mycket pengar? Idag när jag satte på gick någon sorts 10 topp lista vilket var trevligt tycker jag. Länge leve VH1!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0