Bloggtorka

Jag ska vara helt ärlig nu - jag har varit världens sämsta bloggare de senaste dagarna. Än är jag ingen Blondinbella (som mina krära vänner kunde intyga på Rival idag där de bara skrattade åt mig när jag skulle ta "bloggbilder"), men det kommer kanske förhoppningsvis... Jag har märkt att jag blir väldigt seg med bloggandet just när jag jobbar, och det är det jag har gjort i helgen. Jobbat! Det är dock väldigt kul att se att så många går in fast jag är dålig på att uppdatera! Det tar jag som en komplimang.

I fredags dock var jag och åt lunch med mamma och sedan åkte jag till Isabellé i Tyresö och gosade! På kvällen tog jag det lugnt med min andra halva, vi kollade på O.C. och åt glass... Sjukt mysigt och skönt. Det bästa sättet att fira helg tycker jag. Igår sov jag ut för en gång skull och i förmiddags hade jag en riktig "Sex and the city"-brunch med världens bästa tjejer på Rival. Det var riktigt mysigt och trevligt, jag älskar när vi alla är samlade! Det blev mycket skvaller, tjejsnack och tossiga berättelser.



Tove, Rita, Siri och Isabellé på Rival

 
Jag och Tove på Rival


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0