Börja om på ny kula

Jag förstår inte hur jag fortfarande kan vara såhär trött i kroppen? Visst, det har varit lite körigt sedan nyår men hur kan man bli så fysiskt trött? Tentan gick otroligt dåligt, jag kände ingen som helst satisfaction efter fyra timmars tentaskrivning. Jag kunde ingenting! Kändes som jag var "ute och cyklade på hal is", ett härligt uttryck som Anna myntade i någon sorts tentastress. Jag blev otroligt frustrerad och ville bara skrika rakt ut i salen. Så hej och hå, min första omtenta är på väg... Men det som inte dödar än gör väl en starkare? Nu börjar i alla fall mitt andra projekt: att satsa på att plugga inför högskoleprovet. Jag kom inte in på någon av kurserna jag ville och som sagt, det som inte dödar en gör en starkare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0