Lena sjunger Krunegård

Inför P3 guld-galan lägger p3 upp på sin hemsida videor med kända svenska artister som tolkar de låtar som är nominerade i kategorin "Årets låt". Väldigt roligt projekt tycker jag! Jag fastnade speciellt för Lena Philipssons version av Krunegårds låt "Hela livet var ett disco". Jag tycker verkligen att Lena är skitcool, det har jag alltid tyckt! Hon har härlig röst och personlighet, sen är hon utöver detta apsnygg! Den låt jag tycker ska få årets bästa låt är dock Agnes Carlssons "Release me", den är sjukt jäkla bra och sen så har hon gjort sådan succé utomlands att hon verkligen borde belönas på hemmaplan med!

Här är Lenas version av Krunegårds låt:



Kommentarer
Postat av: Vedran

Måste släppa på att Lena slaktar en riktigt bra låt... Pinsamt.

2010-01-09 @ 21:10:32
Postat av: Sofie

Kan inte annat än hålla med dig på den punkten V :S riktigt illa

2010-01-11 @ 12:58:44
URL: http://sofiedumonde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0