Pluggångest



Herregud! Nu när man nästan är tillbaka i verkligheten efter jul och nyår samt massor av jobb så inser man hur MYCKET man ligger efter i skolplugget. Hur kunde jag slappa till så här mycket? Den sista tentan på kursen är nästa lördag, 16/1 och jag har inte ens börjat läsa på riktigt. Hade med mig kompendiet i väskan hela jobbtiden och tänkte "Jag kan läsa på lunchen" men istället hittades massor av roliga skvallertidningen som av någon konstig anledning prioriterades. Jag skäms nu! Jag hoppas verkligen inte mina pluggkompisar har börjat plugga massor för då är jag körd! Det kommer bli hårdkörning sista veckan. Usch, jag ser inte fram emot det. Men som man bäddar får man ligga... Det ser även ut som det blir Sociologi 2 för mig i vår, inte hundra procent säkert men troligen. Så går det när man glömmer att svara på antagningarna, host harkel.

Jag lovar, på lunchen ska jag läsa i mitt kompendium. Jag ska....


Kommentarer
Postat av: Vedran

Gissar på att kompendiet absolut inte lästes!

2010-01-04 @ 16:35:07
Postat av: Moa

Tyvärr gissade du rätt... Tack för tron på mig!

2010-01-04 @ 20:39:38
URL: http://christinaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0