Someone new

När jag är ledsen/arg eller bara behöver tänka brukar jag ta och småstäda lite. Idag infann sig en av dessa känslor och jag började städa i badrummet och tvätta. Jag vet inte vad det är, det är bara lättare att sortera tankar samtidigt som man plockar och fixar med något nyttigt. Idag blir det högskoleprov-plugg och träning senare i eftermiddag.

När jag städat har jag lyssnat på en härlig playlist "Moistois". Favoriten som jag spelar gång på gång på högsta volym är en av de bästa duetterna jag vet. Svenska Eskobar tillsammans med Heather Nova och deras låt Someone new. Kan det bli bättre deppigt solsken? Jag minns när jag såg den på Voxpop första gången, det var officiellt - jag älskade den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0