TENTA

Gode gud. "Äntligen" tenta imorgon då. Jag är kluven till dena händelse. En del av mig vill bara få det överstökat, en annan del av mig skriker "GE MIG EN VECKA TILL!". Men vad ska man göra? Diskussionerna har flödat idag angående om man ska hoppa att gå och göra omtenta istället. Men herregud vem orkar det egentligen? Nej, jag ska satsa stenhårt och jobba vidare på mina så kallade stödord som tyvärr har spårat ur till långa meningar. Imorgon klockan 9-13 gäller det! Wish me luck!

Bloggtorkan beror ju definitivt på långa dagar på Studentpalatset utan ork till någonting annat... Imorgon eftermiddag får man tillbaka sitt liv igen! (Tills tentan är rättad om tre veckor) Tentaplugg med Spotify har faktiskt gått bra med denna playlist Classical, med lite klassisk musik. Jag är en extrem rookie när det kommer till detta men hittade faktiskt några pärlor. Om någon har tips är vill jag gärna ta del av dessa!

Jag har denna vecka spårat ur på The Zombies. Hur grymma är inte denna lite halvt bortglömda grupp med den otroligt duktige sångaren Colin Blunstone. Nästa gång de kommer till Stockholm ska jag stå längst fram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0