Underbara morgon

Vilken mysig morgon jag har haft! För det första eftersom jag fick sova med Vedran vilket jag inte gjort på ett tag och för det andra eftersom vi hade en sjukt härlig start på dagen på Vurma! Vedran har tenta på måndag och pluggar därmed väldigt mycket, han skulle iväg tidigt i morse så vi gick ner till Vurma (som ligger precis nere i backen) när det öppnade klockan 9.00, vi var där först av alla, och åt en lugn och skön frukost samtidgt som vi blickade ut över ett uppvaknande Hornstull. Kvalitetsmorgon! Dock var han tvungen att åka så nu ligger jag ensam i min säng och fryser och saknar honom!

Jag måste daska upp mig, snart ska jag träffa Bellsan och sen ikväll kommer tjejerna hit på middag och efter det blir det utgång! En riktigt tjejdag och kväll helt enkelt, det ser jag fram emot!


Lite trötta och kyliga men väldigt nöjda ändå!


Två goda mackor, jag tog en "Stolpskott"


Hornstull när det är som finast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0