Gud är god

I morse försov jag mig. Det händer inte så ofta att jag verkligen försover mig, däremot att jag försover mig med flit är en vanlig procedur. Men i morse vaknade jag i alla fall 40 minuter senare och skulle gå ur huset 25 minuter senare. Hade planerat långdusch och långfrukost med det fick jag säga hej då till omgående. Jag funderade på när jag gick till bussen, att om jag missar den kommer det vara den sämsta dagen någonsin och om jag hinner så kanske Gud är god ändå. Det blev en liten springmarsch över vägen men sedan hann jag i alla fall med 4:an. Så: Gud är god.

Bara 14 dagar, 23 timmar och 18 minuter kvar. På något sätt är jag glad över att jag har någonting att vara distraherad med den här våren.



Ikväll ska jag gå ut med de här tjejerna: Bella & Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0