I read the news today, oh boy

Blä! Jag saknar Bella redan och hon åkte i morse iväg till Florida för att vara där och njuta i två veckor. Själv blir det två plågosamma veckor fram till den 10 april! Idag har jag suttit och pluggat hela dagen (som vanligt) efter en lång jobbhelg. Nu ska jag äntligen iväg och träna, har ju varit sjuk och speciellt hes den senaste veckan så har inte kunnat träna men nu ska det äntligen bli av. Idag har jag lyssnat vädigt mycket på David Bowie av en konstig anledning. Jag är inget megastort fan av hans musik men har mina favoriter. Till exempel självklart den underbara låten "Fame" som John Lennon var med och skrev och även sjunger lite på. Men dagens favorit har ändå varit "Young americans" som är så sjukt bra! Lyssna, lyssna och njut! David Bowie – Young Americans

Förresten! Jag älskar att han snyggt lägger in en Beatles-fras, från låten "A day in the life"! I read the news today oh boy...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Starman och Cracked Actor är ju alldeles fantastiska!

2010-03-29 @ 21:27:41
Postat av: bella

SÖTIS!!

2010-03-31 @ 16:13:50
Postat av: Sofie

Jag trodde att hon kom hem den 17de, 3 veckor??

2010-04-01 @ 13:12:46
URL: http://sofiedumonde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0