OS = ingen sömn

Jag gick upp tidigt idag, kunde inte sova bra inatt. Igår när jag kom hem från jobbet var jag helt slut men precis när jag skulle gå och läga mig så skriker pappa från vardagsrummet. Han kollade på OS-finalen i hockey! Gud vad spännande! Med 24 sekunder kvar av den sista perioden gjorde USA ett mål så att det blev 2-2 och därmed sudden death. Efter mitt första och enda riktiga OS-tittande blev jag uppvarvad och kunde inte somna.

Har suttit och pluggat på Studentpalatset! Gjorde klart en ordlista på bara 2,5 timmar. Gick riktigt bra tycker jag! Men måste byta bort min tid på onsdag - pluggångesten är alldeles för total. Jag har en smärre panik i hela kroppen hela tiden och det blir bara närmare och närmare.

Förresten - vad hände med vädret i morse? Snacka om att min 10-minuters hårfixning i morse var helt onödig. Varför snö? Jag vill ha vår!

USA förstörde min sömn... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0