Studentpalatset är mitt nya hem

Ännu en lång pluggdag är över! Jag känner mig slut i hela kroppen även fast jag bar suttit still hela dagen (bortsett från tungt bärande och promenad till Café Nero). Det känns som pluggandet aldrig kommer att ta slut men någonstans inners inne i mig vill jag inte heller att det ska ta slut för jag vill bara plugga 24 timmar om dygnet för att klara poängen och komma in på Psykologlinen. Men ju närmare målet jag kommer desto längre bort känns det.

Ikväll har jag tagit det lugnt, skulle egentligen tränat men känner mig inte så bra. Har haft huvudvärk och mått illa vilket inte är en hundraprocentig kombination. Jag har ätit middag med pappa och bror och sedan städat och nu sitter jag och för över lite skivor till min kära telefon!

Imorgon blir det mammakvalitetstid!

Har gått runt och sjungit på Lou Reed – Perfect Day, men det har varit långt ifrån en perfekt dag...




Jag pluggandes idag, det var otroligt kallt så fick låna Vedrans tröja


Kommentarer
Postat av: Sofie

Är faktiskt lite avis, kanske hänger med dig dit när jag är hemma igen och har hittat någonting som jag vill plugga. Suget börjar sakta men säkert att komma tillbaka. Ge mig kunskap!

2010-03-04 @ 23:34:16
URL: http://sofiedumonde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0