Stealy Band & presenter

Stealy Band var såklart hur grymma som helst. Jag skrek så att min röst är totalt förstörd idag och hela publiken på Fasching stod efter konserten upp och applåderade! Helt fantastisk stämning. Dessvärre hade de valt att ta ort min favoritlåt "My old school" ur repertoaren, men jag var nöjd ändå. Efteråt stannade jag kvar på fredagsklubben - inte min musikstil men det fungerade bra ändå.

 

Brorsan och andra i Stealy Band


Idag har varit en seg dag, pluggat och försökt att styra upp mig själv. När jag kom hem överraskade pappa med tre presenter och två till honom själv! Jag fick en LP från Paul McCartneys solokarriär - "Band on the run", från 1973. Lyssnade och det är verkligen lovande! Man känner fortfarande en Let it be-feeling och Pauls röst är ljusare och härlig att lyssna på. Sedan hade pappa köpt Dan Hylanders samlade verk ("Samlad värk")! Jag fick häromdagen bastning från visst håll då det visade sig att jag inte lyssnat på människan, men nu ska det lyssnas till! Sist fick jag välja mellan två av Jimis nyutgivna skivor: Axis: Bold as love eller Are you experienced? Han hade även köpt en skiva med Jackie DeShannon. Musikkalas när jag kom hem alltså! (Vilket även betydde mindre plugg).


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0