Fortfarande sjuk

Febern är i stort sett borta och jag känner mig piggare, men är fortfarande inte riktigt helt frisk. Sitter istället och letar tapeter och planscher till min lägenhet på internet och lyssnar på denna fina playlist: MOA SEP 2010, med några nya underbara favoritlåtar med Bruce Springsteen som jag aldrig varit ett stort fan av. Pappa köpte dock hans andra album "The Wild, the Innocent & the E Street Shuffle" från 1973, på vinyl till mig häromdagen och hjälp vad det är bra! Jag älskar hans souliga, musikaliska sound! På playlisten finns två av låtarna med "Rosalita (Come Out Tonight)" och "The E Street Shuffle".


Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Bruce Springsteen <3 haha

2010-10-13 @ 05:05:38
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0