Vaccination och snö

Idag har jag och mamma lunchat på Melkers restaurang Grill! Det var jättemysigt förutom att den fem minuters promenaden vi tog från mammas jobb till Grill gjorde mig helt vit av snö och extremt blöt. Efter det tog jag vaccinet och äntligen fått tillbaka min tenta. Efter det gick jag och Vedran på stan jättelänge för att leta julklapp till hans mamma! Här hemma lagade jag oväntat nog en väldigt god köttfärssås och nu ska vi kolla Vänner-marathon. Jag börjar nämligen klockan 07.00 på Coop imorgon. Puh! Nu ska vi i alla fall mysa med litchies och mörk choklad!


Vedran bjöd mig på julmust och lussebulle efter vaccinet!


Min goda köttfärssås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0