Russin och kaffe på Sosta

Alla sitter och snörvlar och hostar här i det tysta rummet som jag sitter i, det känns inte alls så bra. Smitta inte mig! Jag har försökt att pigga upp mig med bananer och russin som snacks, jag trodde att russin skulle kunna ersätta godis i mina nya matvanor men insåg efter lite effektivt googlande att russin inte heller är så himla nyttigt. Attans! Var ute och gick på lunchen och tog en kaffe på Espresso Sosta bar på Sveavägen (http://www.pastan.nu/ataute/test-av-kafe-i-stockholm-sosta-espresso-bar-1.805252). Ett fantastiskt italienskt café med riktigt gott kaffe! Man kan nästan tro att man är i Italien igen. Cafét har typisk italiensk design utan sittplatser men italiensk personal och ett stort utbud av goda italienska panini och dolci. Ett hett tips för kaffedrickaren som bara vill ta en kaffe och gå vidare! 

Nu ska jag fortsätta plugga en stund innan jag drar vidare… Ordlista 15 har att erbjuda exempelvis kulinarisk, myteri, envig och ämabel. Någon som känner sig träffad? Inte jag i alla fall.


Inte ett så nyttigt mellanmål ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0