Bobo



Vedrans pimpade pepparkaksgubbe Bobo


Jag känner mig så duktig (men trött) idag. Gick upp tidigt och åkte till Studentpalatset för att plugga! Min tenta ska vara inlämnad ikväll och jag vill hitta på någontng mysigt idag så tänkte: Jag kan lika gärna börja nu! Däremot går det inte alls så bra som jag hoppats. VARFÖR är det så jobbigt när man inte förstår någonting och det roligaste som finns när man förstår allt?! Ibland vill man bara slänga datorn i väggen...

Idag gick jag omkring hela morgonen och sjöng på en underbar låt! En gammal favorit: "Twentysomething" med Jamie Culum. Den handlar nog lite om mig ändå...

Maybe I'll go traveling for a year
Finding myself, or start a career
I could work for the poor, though I'm hungry for fame
We all seem so different but we're just the same
Maybe I'll go to the gym, so I don't get fat
Aren't things more easy, with a tight six pack
Who knows the answers, who do you trust
I can't even separate love from lust



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0