Sabato 5/12

I lördags var jag i stan hela dagen och kollade på julklappar med en bakis Jens som gick runt och var seg! Jag är nästan klar med allt och det känns skönt! Som student har jag inte så mycket pengar så det blir därmed också lättare att planera in varje julklapp i detalj. Annat var det förra året när jag jobbade heltid som receptionist och kunde köpa julklappar hejvilt till alla runt omkring! Det känns lite tråkigt att inte få köpa lika mycket till alla dena jul men det sägs att det ska var nyttigt att vara student och känna att det bränner i plånboken. 
 

Jens med en sjukt snygg tröja från Weekday. Om jag hade pengar...

I lördgas kväll tog jag det lugnt och var med pappa och sedan mötte jag upp Vedran och hans kompisar som firade Christians 20-årsdag. Vi var på Medis kök och bar som öppnade en innebar i lördags. Där stannade vi tills det stängde och resten av kvällen spårade nästan ur. Men jag hade kul!











Kommentarer
Postat av: Vedran

Hahah... Vilka bilder! Fresh!

2009-12-08 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0