Omstart med mer retrokoll!

Jag har saknat bloggen fruktansvärt mycket under denna tid den varit halvt nedlagd. Till slut tog jag mig i kragen och tänkte att det var dags igen, fast nu vill jag göra den ännu bättre! Det vill säga: fler musiktips och ännu mer retrokoll. Om ni läsare har några tips och förslag är det bara att höra av sig! ([email protected]). Jag tar även gärna emot frågor om artister, låtar eller annat som jag kan tänkas känna till! Jag ser fram emot omstarten och längtar efter att få skriva mer om min favoritmusik! 


Kommentarer
Postat av: Bengt

Hej, kul att du är tillbaka! Jag brukade gå in på din blogg då och då, men slutade när du inte skrev nåt längre. Kul med The Band också, känner du till filmen The Last Waltz med deras sista konsert och en massa gäster? Verkligt bra.

2011-09-28 @ 10:49:26
Postat av: Moa

Tack! Vad kul att höra att du gillar min blogg. Jag känner till filmen men har inte sett den. Nu när jag lyssnat på dem så mycket hemma måste jag ta och leta upp filmen också. Tack för tipset! Ha det fint! /Moa

2011-09-29 @ 21:11:59
URL: http://chrstinaloves.blogg.se/
Postat av: Bengt

Här är ett smakprov från filmen. Dig it!

http://www.youtube.com/watch?v=eOi0tC00Luc&feature=related

2011-09-30 @ 10:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0