Är vintern äntligen här?

Idag har jag nästan inte gjort någonting. Jag vaknade upp sent i min underbara och nybäddade säng och fick veta att min träning var inställd vilket ledde till att jag sov ännu längre. Skönt! Sen gick jag upp, städade, gjorde en stor frukost med massor av ägg och tittade på "How I met your mother" och skrattade gott. Efter det tänkte jag ta en så kallad snabbdusch och åka iväg och träffa Rita. Det var inte förrän jag skulle skölja av mitt schampo som jag kom på att de skulle mecka med pumpen i huset idag. Vattnet blev kallare och kallare och jag kämpade för att hinna skölja ur håret innnan jag var tvungen att gå ur duschen. Usch! Jag var svinkall och när jag senare sprang iväg för att träffa Rita satt kylan fortfarande kvar i kroppen. Det var ju minusgrader ute! Hjälp.

Jag och Rita satt och fikade och pratade på ett café i Gamla stan i över tre timmar. Det var riktigt härligt att få catcha up och mysa! Vi pratade om framtiden och minnen från förra sommaren då vi var i Italien (då var det i alla fall varmt)!



Dagens låt är definitivt en som får mig att tänka på allt annat än kall vinter.
Min sommarlåt! The Outfield - Your love. The Outfield är ett 80-talsbad från London som har haft några hitar. Jag tycker dock att det bara är den här låten som är riktigt bra. Den ger mig massor av minnen!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mig med! Tänker alltid på oss i Italien när jag hör dessa toner :D

2009-12-08 @ 20:00:24
URL: http://sofiedumonde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0