Faschings soul-lördagar

I lördags var jag ute, på mitt favoritställe - Fasching! Fasching är ett så härligt ställe, man kan lyssna på underbar musik, mycket jazz, och de arrangerar bra klubbar. Den bästa, enligt mig, är definitivt Soul, http://www.clubsoul.net/, på lördagarna (de flesta lördagarna). De spelar bara gamla 60-, 70- och 80-talsklassiker! Allt ifrån Michael Jackson till väldigt gamla bluespop-låtar. Jag älskar musiken! Den är grym och man har ALLTID kul på Fasching. Jag anser att Fasching är det enda stället som det är värt att betala pengar för att komma in (120 kronor inträde + garderob). I lördags var vi kvar ända till halv fyra... Vedran svängde om med mig nog lite för mycket dock (speciellt till "Ain't no mountain high enough"), jag hade ont i nacken hela söndagen och gårdagen, detta är väldigt pinsamt då jag varit tävlingsdansare. Men kul hade vi det och det har varit kul varje gång jag har varit där!

 



De spelar alltid en underbar låt med Trini Lopez som heter "Sinner not a saint".
Me love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0