GOD JUL!

Juldagen brukar vara den deppigaste dagen på julen för då är allting över, julafton försvann lika snabbt som den kom och nu är det inte riktigt någon julstämning. Idag hjälper även vädret till att ta bort julkänslan, all snö smälter bara bort! Men jag är faktiskt ganska glad. Jag hade en mysig dag med familjen igår och idag ska jag åka till Vedran! Life is good! Jag kunde inte sova så bra inatt dock så jag gick upp klockan nio. Har suttit och lyssnat på ABBA. "Money, Money, Money", "Lay your love on me" och "Does your mother know" är några riktiga favoriter. Jag lyssnade tidigare på en version av "Comment te dire adieu" (som jag tidigare har haft med Francoise Hardys version) med Anni-Frid Lyngstad, gud vad annorlunda hon lär då jämfört med när hon var med i ABBA. Det låter som två helt olika kvinnor, men jag kan inte låta bli att smågilla hennes timida och lugna sång när hon var ung och sjöng på svenska. Man kan ju lugnt säga att hn är mångsidig.

Lite bilder från igår:


Marr och jag


Jag och brors


Fina momor och mofar!


Brors med sylt


Marr och pap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0