Jobb, jobb, jobb

Godmorgon! Två mornar i rad har pappa väckt mig med risgrynsgröt, det är så jäkla gott. Igår jobbade jag 11-19 och det ska jag göra idag med. Det är faktiskt ganska roligt, men man blir trött i hela kroppen. Igår träffade jag Bellsibubb! Vi myste och kollade på en film som pappa valde till oss, "Chinatown", tydligen en av världens top 100 bästa filmer. Problemet var bara att både jag och Isabellé var extremt trötta så vi hängde inte med riktigt så till slut gav vi upp. Jag somnade som en stock när jag la mig på kudden! Det är alltid lika skönt att sova djupt och hyfsat länge.


Så trötta och sega som vi ser ut kände vi oss också!
Världens bästa Isabellé och jag!



Såhär ser vi ut när vi är pigga! Bilden är ifrån slutet av sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0