Släktkalas

Vi har en stor härlig släkt som alla var hemma hos momor och mofar. Jag satt brevid storkusinen och lillkusinen och tror nästan att jag hade farmor och faster bredvid mig. Fast när lillkusinen fick fatt på min iPhone och satt hon och spelade väldigt intensivt. Well...

Det blir jobb åtta dagar i rad, räknat med idag, framöver nu... Puh! Men pengar är pengar och jag behöver pengar för att klara mig. Det känns lite tråkigt att jobba för mycket för då blir man en sådan osocial person, man är dålig på att höra av sig och träffa vänner och familj som man gärna vill se och umgås med.

Snart är det även nyårsafton och nytt år. Man blir lite deppig när man funderar över året som gått, alla minnen och liknande. Det ska dock bli roligt att planera ett nytt år! Man vet aldrig vad som händer, detta år blev som en överraskning och jag är nyfiken på nästa år.

Nu måste jag gå och lägga mig... Man blir trött av att jobba!


Jag och mammsen


En del av vår härliga släkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0