Beat me, hate me, you can never break me

Idag har jag suttit och pluggat från 9-17... Snacka om att det sliter på en, man blir otroligt trött! Nu är jag hemma och ska vila lite innan jag ska plugga igen. Tentan är på lördag 9-13 och jag känner mig inte riktigt föreberedd än.

Hela dagen har jag gått runt och sjungit på Michael Jackson - They don't care about us. Den är så sjukt bra! Jag förde över låtar till min iPhone igår och den var en av dem. Michael är verkligen underbar. Jag minns att jag älskade skivan "Bad" när jag var liten, jag snodde den från brorsan och klistrade till och med fast en lapp med mitt namn och adress på. Snacka om att jag fortfarande får skit för det än idag... (Den sitter ju kvar).

Igår kväll tog jag det lugnt med ett bad. Det var så jäkla skönt! Tände ljus, satte på musik och hällde i badskum. Det är verkligen njutning... Jag är en väldigt rastlös och brukar ofta (alltid) få höra att jag är "uppe i varv" så ett bad är bästa medecinen!

Appropå medicin måste jag ta vaccinet mot svininfluensa snart! Börjar bli riktigt nojig efter alla fall som tas upp i tidningarna... Jag struntar i om jag får lite biverkningar som migrän endast för en kväll, hellre det än att få den riktiga svinisen och ligga nerbäddad med feber i en vecka.

Nu ska jag föra över massa mer musik till min iPhone och sen plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0