Nervig tjej

Jag tror aldrig någonsin att jag pluggat såhär mycket som jag har gjort denna vecka... Jag känner mig helt slut, vill bara ha den här tentan överstökad! Sen har alla jag pratat med gjort mig nervös så nu har jag världens största klump i magen. Jag var tvungen att ta det lugnt efter en otrolig huvudvärk så tittade på Gossip girl och sen kom pappa hem och servade mig med förrätt och middag, jättegott!

När man tittar på Gossip girl får man panik över hur man klär sig och ser ut, men man kan inte sluta titta för alla underbart spårade intriger gör en så intresserad. Min favorit är den rebelliska Serena, såklart! Det är kanske för att jag är blond också, ni vet sådant sitter kvar sen barnsben att man tycker mest om den som är lik sig själv. Men jag kan inte mörka att jag grät floder när Chuck och Blair äntligen blev tillsammans! Det jag dock saknar i Gossip girl är musiken som min förra favoritserie O.C. hade!


Pappa kom hem och hade hört Amanda Jenssens nya låt "Happyland" så vi har suttit och lyssnat på hennes skiva på Spotify. Hon är så jäkla grym! Vilken personlighet och röst... Hon kan verkligen bli riktigt stor. Favoriter från hennes skiva är definitivt "Happyland" och "Save me for a day" som har ett sjukt härligt sound. Hon lyckas blanda nytt och gammalt 60-tal vilket är en fantastisk kombination enligt mig! Nu ska jag läsa lite mer för tentan sen ska jag sova... Igår hade jag för övrigt en helt underbart lugn och mysig kväll med den finaste pojkvännen i världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0