IKEA-lördag

Idag är det IKEA-lördag. Jag, Vedran och pappa ska åka till Kungens kurva och kolla efter soffa, bord, matta med mera. Det ska bli kul men det kommer nog kännas skönt när spektaklet är över. Igår blev det en lugn hemmakväll i Rågsved med popcorn och "Dumpa honom" som dock inte var uppskattad av mitt sällskap. Det känns som om jag är utestängd från omgivningen då min mobil krånglar HELA TIDEN! Jag har dock lämnat in en annan pärla som jag ska hämta på måndag... Får se hur det går med det.

Igår var gruppen Kent på Skavlan, jag knäppte precis över när de sjöng deras nya låt. Det kändes heldeppigt! Jag är ett stort Kentfan, eller jag var det i alla fall. Jag älskar deras tidiga album som "Isola", "Hagnesta Hill" och deras första album "Kent" men jag måste helt ärligt säga att det känns som de har gjort sitt. De har sagt ett flertal gånger att de ska sluta men ingenting händer... När jag såg dem igår tänkte jag att de faktiskt nog är et avslutat kapitel. Att jag, som älskade Kent och nästan enbart lyssnade på dessa under två år, säger detta är nog ett bara tecken på att de är över. Eller har jag fel?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0