Städning och Lovin' Spoonful

I somras när jag var i Kroatien med Vedran hyrde vi en liten Renault Clio (men bara i en vecka, sedan hyrde vi en vespa som är mycket mer nice) som vi åkte runt med överallt och efter att vi på mornarna hade varit och fikat vår dagliga morgonfika åkte vi runt med neddragna rutor och lyssnade på The Lovin' Spoonful - Summer in the city. Den låten är otroligt bra! Man blir glad i hela kroppen och det är en perfekt sommarlåt.

Efter att jag kommit hem från skolan plus en lunch på Mellqvist med min älskade satte jag på den här låten och började städa. Vädret ute får en på dåligt och deppigt humör så jag försökte pigga upp mig lite. Det gick sådär... Städningen är fortfarande tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0