Let it snow, let it snow, let it snow!

Vänta nu, vilken månad är det nu igen och varför känns det som vi har sett det här förut? Fy fan för snö, kyla och jul! Jag vill ha vår, sol och sommar! Frank Sinatra – Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! eller Ted Gärdestad – Sol, vind och vatten. För mig är svaret enkelt! Ted, sommar och sol!

Förresten var det kanske bara jag som satt och skämdes lite på "Så ska det låta" i fredags när artisterna inte kan de svenska låtarna, men gud vad jag tycker det är pinsamt! De kunde exempelvis inte verserna till Cornelis "Somliga går med trasiga skor" och Ted Gärdestads "Eiffeltornet". Jag lovar att jag skulle gjort det mycket bättre....
 


Svedmyraskogens vinterlandskap


Tove, jag och Rita i ett varmt Grado-vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0