UNDERBAR HELG

Vilken underbar helg jag har haft. I fredags efter jobbet tog jag det lugnt hemma med mamma & Lennart och var åkte sedan hem till Sanna (och hennes fantastiskt underbara lägenhet vid Björns Trädgård). Där var vi och myste varpå vi sedan gick till ett väldigt ovärt place, OjOjOj vid Medis. Gå inte dit om du inte är över 18 år och några månader, jag kände mig fruktansvärt gammal. I lördags promenerade jag med pappa på Djurgården och spenderade resten av lördagen hos SirrenBallis på Söder och planerade födelsedagsparty. Sedan kom Rita & Sofie och åt middag med oss! På kvällen gick jag och Ballis till Folkbaren (mysigaste baren i stan) och därefter Strand, där Ballis lyckades smita in gratis. Aj aj! (En av de sista låtarna som spelades på Strand i lördags var Dylans "Like a rolling stone", ojoj om jag skrek ut texten lite för hårt. Jag är fortfarande hes, alla barnen på förskolan trodde jag var sjuk så var tvungen att mörka och säga att jag var det. Well, är det like a så är det.) I går var jag hos mina älskade morföräldrar och myste med kortspel och godsaker och på kvällen fick jag äntligen träffa finfina Bella!

Fullspäckat? Nu är det ny vecka, nya möjligheter. Har hämtat mina gummistövlar hos pappa eftersom det ska bli både regn och snö (!). På fredag kommer (förhoppningsvis) Jens, Johan och Christian hem! Det ska bli meganice då jag har saknat trion mycket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0