Utekväll med en minuts gångavstånd hem

Efter en lång påskmiddag med ägg och massor av goda rätter som mamma lagat blev det först Woken (för att slippa ifrån de dyra barerna vid Stureplan) där Fia tyckte att det kändes som ett kollo , vi stod och undrade hur så många 14-åringar lyckades ta sig in men kom inte fram till något vettigt svar, och efter det bar det av till Strand! Det måste vara Stockholms bästa uteställe efter Fasching. Bra musik, skönt folk och inte världens dyraste drinkar (eller inträde). Vi var kvar till stängning och det absolut bästa var att det tog exakt en minut för mig att komma till min port därifrån! Förresten, jag har stött på fyra Coop Hjorthagen-kunder (faktiskt de gladaste av alla) på bara tre dagar. Vad säger det? 


Jag & Fia på Strand


Fia surplar i sig min (?) drink


Kommentarer
Postat av: Sabine

dom är överallt! :D haha!

2010-04-04 @ 14:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0