Webbcam?

Jag insåg nyligen att jag har en så kallad webbcam på den här datorn. Jag råkade trycka fel när jag skulle höja volymen och vipps hade jag en ruta med mig själv uppe på skärmen! Snacka om att jag är oteknisk, jag försöker alltid intala både andra och mig motsatsen men nu är det officiellt! Väldigt roligt hade jag i alla fall när jag förstod att jag kunde ta roliga bilder och filma. (Frågan är hur jag innan har tänkt varenda gång jag har kunnat prata videosamtal med Skype, well...) Idag har jag varit upptagen hela dagen med diverse saker så att jag var tvungen att avboka ett underbart återseende med min kära Soff! Men ikväll ska i alla fall pappa och jag slinka ner (100 meter nedanför vår port) på Rio och se "Nowhere boy", en filmatisering av John Lennons liv. Jag är skeptisk, men det ska bli intressant att se.

Lyssna på min underbara svenska playlist på Spotify! Jag kan starkt rekommendera den:
Christina loves Sverige



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0