Bloggen är tillbaka

Hjälp, vilken lång bloggtorka jag har haft. Det har hänt mycket på dessa månader som gjort att jag inte kunnat skriva, men nu är jag verkligen tillbaka. Har gått hela sommaren och bara längtat efter att få dela med mig av mitt liv och min musik! Sommaren spenderades fyra veckor i mitt underbara Italien, när jag kom hem jobbade jag en vecka och nu är jag ledig en vecka till innan arbetet börjar på riktigt nästa vecka. Jag gjorde något vågat precis innan min semester, jag struntade i alla mina Uppsalaplaner och valde att tacka ja till en tjänst på förskolan i Huddinge i ett år. Det känns helt fantastiskt och jag kan inte vänta på att bli ordinarie på riktigt!

I och med jobbet har jag även fått chansen till någonting annat: att köpa lägenhet. Så idag la jag mina första bud någonsin på en fantastisk 1:a här i Hornstull. Vi får se vad som händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0